Munkkivuori

Varaa aika

Online-varaus

yritystästadiinlehti (2)Tukkatalon valinnat perustuvat eettisiin arvoihin, sellaisiin joista hyötyvät työntekijät,asiakkaat, yrittäjät ja yhteiskunta.

”Mun äiti perusti Tukkatalon vuonna -64, joten täytimme tänä vuonna 50 vuotta. Olemme läpi yrityksen historian toimineet Munkkivuoren ostoskeskuksessa. Itse aloitin Tukkatalon vetäjänä vuonna 2000.

Tukkatalo on tehnyt asioita aina rohkeasti. Tietokoneet tulivat meille jo 70-luvulla. Tänä päivänä edistyksellisyydestämme kertoo esimerkiksi se, että meillä on useita ekokampaajakoulutuksen saaneita työntekijöitä.

Meidän markkinointimme kulmakivi on maine. Olemme olleet samalla paikalla 50 vuotta ja meillä käy ihmisiä sukupolvesta toiseen. Myös verkostoituminen on yksi avainsanoista: teemme paljon yhteistyötä ja yhteismarkkinointia muiden alojen huippuammattilaisten kanssa.

Kutsuisin edellä mainittuja yhteistyökuvioita hitaaksi markkinoinniksi. Myös meidän some-kanavamme – Facebook, Twitter ja Instagram – edustavat meille tänä päivänä hidasta markkinointia. Hyvä niin, sillä mihinkäs tässä on kiire?

Markkinointimme kulminoituu kuitenkin keskeisimmin Luotettava kauneus –sertifiointiin. Se tarkoittaa, että yrityksemme on tarkastettu ulkopuolisen tahon toimesta ja todettu luotettavaksi. Tämän alan omavalvonnan tavoitteena on ennen kaikkea torjua harmaata taloutta.

Tukkatalon valinnat perustuvat eettisiin arvoihin. Sellaisiin, joista hyötyvät työntekijät, asiakkaat, yrittäjät ja yhteiskunta. Koitamme esimerkiksi välttää haitallisimpia kemikaaleja, tarjoilemme Reilunkaupan kahvia, hoidamme yhteiskuntavelvoitteemme ja työllistämme. Jatkuva kouluttautumien on ehdoton edellytys ajanhermolla pysymiselle.

Jos minulla olisi rajattomat markkinointiresurssit, niin tekisin oman tv-ohjelman tästä monimuotoisesta ja ihanasta alasta. Haluaisin ihmisten näkevän, mitä kaikkea tämä ala oikeasti on.”

Johanna Ahlberg

Tukkatalo, Toimitusjohtaja

yritystä stadiin

Yritystä stadiin- Helsingin yrittäjien jäsenlehti

 

Pin It on Pinterest